منة فضالى زواجى السرى استمر 6 شهور وانفصلنا بسبب ضربه لى

الشاعر ع23 ديسمبر 2019آخر تحديث :
منة فضالى
منة فضالى

منة فضالى زواجى السرى استمر 6 شهور وانفصلنا بسبب ضربه لى

منة فضالى زواجى السرى استمر 6 شهور فقط وكان سبب انفصالى ان زوجى ضربنى لانه كان يعير على جدا وبرغم تعدد مرات زواجى وانفصالى لكن لم يحدث ان ندمت ابدا ولم يصعب على فراق احد الا شخص واحد فقط وكانت منة فضالى قد حلت ضيفه على برنامج ” تحيا الستات” الذى تقدمة الاعلامية راغدة الملهوف ، وكانت منة فضالى قد صرحت عدة تصريحات خطيرة خلال اللقاء ، منها انها قالت ان الفارق فى السن بينى وبين اول زوج تزوجنى كان 21 عاما فعلقت رغدة شهلوب مقدمة البرنامج قائلة “ده تقريبا كان ضعف عمرك وقتها”.

80310381 620010808540509 6956638901054210048 n

كان صوته حلو وبيغنيلى

وعن هذا الزوج قالت “كان مهتم بيا وكنت صغيرة و كان صوته حلو وبيغنيلي، كان شخصية لطيفة وذوق لكن محصلش نصيب وانفصلنا”. وعن زواجها السرى من الملحن محمد ضياء قالت “ماما ماكنتش موافقة، اتجوزته في السر احتراما لماما وليه لأنه كان ليه طلب شخصي إننا ما نعلنش علشان ابنه”.
ثم اضافت “كانت تجربة سريعة لمدة 6 شهور، هو شخص كويس جدا، وباحترمه وإحنا أصدقاء دلوقتي، ما ينفعش أغلط على حد كان جوزي”، وكان الضرب هو سبب انفصالها “كان عنده اعتراض على تمثيلي، واعتراضات على لبسي، وعلى السوشيال ميديا، وخروجي وحضوري حفلات.. أنا ست بتشتغل وماكنش ينفع طول الوقت يقولي لأ لأ.. واتطلقنا بسبب المرة اللي ضربني فيها”.

 

واضافت “عنده كلمة لأ طول الوقت لأنه كان بيخاف عليا جدا وكان بيغير عليا جدا.. الغيرة والشك بيعملوا مشاكل كتير وانفصلنا بهدوء لكن الضجة حصلت بعد سنين طويلة”.

 

التعليقات

عذراً التعليقات مغلقة

اكتب ملاحظة صغيرة عن التعليقات المنشورة على موقعك (يمكنك إخفاء هذه الملاحظة من إعدادات التعليقات)
    الاخبار العاجلة