سما المصري عن موعد اعتزالها الفن وارتدائها الحجاب: «مسألة وقت»

mohamed21 سبتمبر 2018آخر تحديث :
سما المصري
سما المصري

كشفت الفنانة الاستعراضية المصرية سما المصري، عن موعد اعتزالها الفن وارتدائها الحجاب، وتوقفها عن نشر صور وفيديوهات جرئية على مواقع التواصل الاجتماعي.

وفسرت “المصري” قصدها من التوبة والعودة عن الطريق الذي كانت تسلكه، في تدوينة عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام”، قائلة: “الناس اللي مش فاهمة موضوع توبتي، وفاهمة إني بكدا منزلش صور وفيديوهات عريانة تاني وأوفر، عشان كدا هنزل بكرة بإذن الله فيديو أشرح فيه كل حاجة”.

وأضافت، “الحمد لله بقيت كويسة وأقدر أشرح بنفسي صوت وصورة كل حاجة، اسمعوا مني متسمعوش من حد تاني، وادعولي ربنا يتمم هدايتي على خير ومرجعش للصور والفيديوهات الوحشة تاني”.

وقالت الفنانة المصرية، إن “مسألة الحجاب دي بقي واعتزال الفن مسألة وقت، ادعولي تتم على خير، حتى لو بعد فترة طويلة، المهم أبقى مقتنعة بالحجاب عشان مرجعش أقلعه تاني، لكن إيماني وإصراري على عدم العودة للصور والفيديوهات الوحشة دا قرار نهائي، ربنا يقويني عليه ويبعد عني الشيطان”.

وطالبت جمهورها بتدعيمها قائلة: “دعموني وأقفوا جمبي، وواحدة واحدة كل حاجة هتبقى كويسة بإذن الله، المهم إني بقيت مرتاحة أكتر، وقلبي مطمن بقربي من ربنا أكتر من الأول بكتير”.

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

الاخبار العاجلة